Michael Skibbe

• so, mr.Skibbe is fired..

is not extra ordinary situation in Istanbul , if you loose against Kocaeli like it was at sunday, there is not another choise for club to kick him...

Luis Aragones ( Fener ) will follow him soon, Besiktas already changes his coach this saison ones . mr Skibbe was not a garbage coach, i mean he was actualy to centl to the players, you need to be a pig in Istanbul to your self and to players for having succes,and of course the Galatasaray-bosses saves their ass first and fired him instaed give him time to improve something , before they get attackt by fans...that is Istanbul , sorry for Michael..even big coaches had big problems over here....Hidding, Del Bosque, Perreira , Gerets are just few of them.

Galatasaray may was a 2 or 3 number too big for Skibbe at the moment , but anyway i wish him all the best and good luck.

• What´s about your management? I think it was not a secret that Micha is not the right coach for such a club like Gala. His image was never the best since his time in Dortmund, especially he coached together with Rudi Völler our national team. It was not really a good time.....
    OK, the (our and now yours) nightmare is over. Good luck and greetings to Istanbul!

"Some people think football is a matter of life and death. I don't
    like that attitude. I can assure them it is much more serious than
    that."

• Zitat

Original von schmidty

What´s about your management? I think it was not a secret that Micha is not the right coach for such a club like Gala. His image was never the best since his time in Dortmund, especially he coached together with Rudi Völler our national team. It was not really a good time.....
    OK, the (our and now yours) nightmare is over. Good luck and greetings to Istanbul!

Unfortunately he had one of is best matches ever when Bayer Leverkusen defeated Galatasaray Istanbul 5:1 in the Uefa Cup last year.

Curiously on February 21st in 2008.

• He , he.....der PSM :LEV14

Du fehltest auf der Liste ....ebenso wie der Ausbilder :D

Sachens :

Ich hab von Erika gehört , Du hast Dir auf Kassenkosten an den Mandeln spielen lassen.... :LEV5

Hängt wieder alles gerade ? :LEV7 :bayerapplaus :bayerapplaus

I've given a million ladies a million foot massages and they all meant somethin'. We act like they don't, but they do.That's what's so fuckin' cool about 'em.

• Zitat

Original von todor
    Nur mal so am Rande erwähnt...in der letzten Saison hatten wir nach 21. Spieltagen 2 Punkte mehr auf dem Konto als in dieser Saison. War da nicht Skibbe unser Trainer?

Bravo :LEV2

Da ham mer den eindeutigen Beweis , dass man den Trainer nicht für alles verantwortlich machen kann....... :LEV18

Fair geht vor......Du hast den Vulkan entlastet....... :LEV5

I've given a million ladies a million foot massages and they all meant somethin'. We act like they don't, but they do.That's what's so fuckin' cool about 'em.

• Vielleicht sitzt er ja am Samstag in Hannover auf der Tribüne und guckt sich seinen künfigen Arbeitgeber schon einmal an... :LEV18

[SIZE=7]ich meine natürlich Hannover... nur um Missverständnissen vorzubeugen...[/SIZE]

• Zitat

Original von todor
    Nur mal so am Rande erwähnt...in der letzten Saison hatten wir nach 21. Spieltagen 2 Punkte mehr auf dem Konto als in dieser Saison. War da nicht Skibbe unser Trainer?

wir sollten ihn zurückholen!

w11- 2.Liga (Aufstiegskandidat)

Kader:
    ter Stegen, Heimeroth - Johnson, Diekmeier, Bellinghausen, Plattenhardt, Daems - Robben, Polanski, Kvist, Niemeyer, Lanig, Baier - Obasi, Novakovic, Pekhart, Hain

• Zitat

Original von BigB
    Stimmt. Was der Mann für ein exzellenter Trainer ist, hat er ja jetzt in Istanbul unter Beweis gestellt.

In Istanbul Trainer zu sein, ist glaube so ziemlich das schwierigste, was einem Trainer passieren kann. Da ist Real Madrid der reinste Kindergeburtstag dagegen.

• Ist mir unerklärlich, wie man sich noch Monate nach der Kündigung bei Bayer so an der Person Skibbe aufgeilen kann.

Scheinbar müssen da die eigenen Minderwertigkeitskomplexe kaschiert werden.

Neverkusen. Es ändert sich ein Buchstabe, aber das verändert die Welt. :bayerapplaus

• Alles grade, aber sehr schmerzhaft. Kann ich Niemandem empfehlen.

Zum Thema Skibbe: Hassan hat's gerichtet. Und Kamil hat sicher wieder den letzten Schnee gepfiffen.

PSM

• Was würde ich nur ohne meine kleinen hohlen Sonderschul-Klassensprecher-Wahlverlierer machen, der immer noch glaubt, ich wäre ein Anhänger von Skibbe und sich selber für einen großen Buchstaben hält.

Neverkusen. Es ändert sich ein Buchstabe, aber das verändert die Welt. :bayerapplaus

• Ach Klausi, es wissen doch einige hier,dass Du immer noch traurig bist,weil Skibbe gehen musste,zeigen ja schon Deine Stichelleien im Labbadia Thread.

Kicker Manager Pro
    2010 Vizeweltmeister
    2010/2011 Qualifiziert für erste Liga
    2011/2012 Deutscher Meister
    2012/2013 Deutscher Meister
    2013/2014 Abstieg in Liga 2
    2014/2015 Ziel Aufstieg